سبد خرید 0

۱۶ لپ‌تاپ برتر در زمینه‌ طول عمر باتری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 26 آذر 1394 در ساعت 11 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند یک لپ‌تاپ را نزد کاربران محبوب کند، طول عمر باتری آن است. در این مطلب به شما لپ‌تاپ‌هایی را معرفی می‌کنیم که باتری آن‌ها می‌توانند با Wi-Fi روشن بین ۱۰ تا ۲۰ ساعت دستگاه را روشن نگه‌دارند.

Lenovo-ThinkPad-T450s

Lenovo ThinkPad T450s

این لپ‌تاپ برای کارهای اداری ساخته شده و باتری آن می‌تواند نزدیک به ۱۵ ساعت و ۲۶ دقیقه سیستم را روشن نگه‌دارد. در این مدت زمان می‌توان از شهر نیویورک به سمت شهر تایپه پرواز کرد. این لپ‌تاپ دارای یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی با کیفیت Full HD است. روی آن یک پردازنده‌ی نسل پنجم اینتل هم دیده می‌شد. لنوو با استفاده از تکنولوژی Power Bridge توانسته طول عمری باتری دستگاه را افزایش دهد.

Lenovo-ThinkPad-X250

Lenovo ThinkPad X250

با لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad X250 می‌توان نزدیک به ۱۵ ساعت و ۱۲ دقیقه کار کرد. این لپ‌تاپ ۱۲٫۵ اینچی کوچک وزن کمی هم دارد و می‌توان به راحتی آن را جابه‌جا کرد. یک صفحه نمایش Full HD روی آن قرار گرفته و از سخت‌افزار خوبی برای آن استفاده شده است.

Acer-Aspire-One-Cloudbook

Acer Aspire One Cloudbook

این محصول ۱۴ اینچی شرکت ایسر ۱۹۹ دلار قیمت دارد. باتری آن ۱۴ ساعت و ۴۳ دقیقه دستگاه را روشن نگه می‌دارد. این محصول به شکلی طراحی شده که بتوان سیستم‌عامل کروم و ویندوز 10 را روی آن نصب کرد. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ارزان قیمت و طول عمر باتری بالا هستید، این محصول گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید.

Toshiba Portege Z20t

Toshiba Portege Z20t

باتری این لپ‌تاپ تا ۱۴ ساعت و ۳۷ دقیقه سیستم را روشن نگه می‌دارد. البته صفحه نمایش این محصول را می‌توان از بدنه اصلی جدا کرد تا نقش یک تبلت را برای کاربران ایفا کند. صفحه نمایش ۱۲٫۵ اینچی لمسی این محصول از کیفیت 1080p بهره می‌برد.

Apple MacBook Air13

Apple MacBook Air 13 سال 2015

MacBook Air سال ۲۰۱۵ از نسل پنجم پردازنده‌های اینتل بهره می‌برد. باتری این محصول تا ۱۴ ساعت این لپ‌تاپ ۱۳ اینچی را روشن نگه می‌دارد. این لپ‌تاپ را می‌توان با قیمت ۹۹۹ دلار خریداری کرد. این محصول را می‌توانید از دیجی‌کالا خریداری کنید.

Asus X205

ASUS X205
لپ‌تاپ X205 شرکت ایسوس تا ۱۲ ساعت کار می‌کند. ویندوز ۸.۱ روی آن نصب شده که می‌توانید به شکل رایگان آن را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهید. این لپ‌تاپ را می‌توانید از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

Apple MacBook Pro 13

Apple MacBook Pro 13 با صفحه نمایش رتینا سال 2015

این لپ‌تاپ شرکت اپل در مقایسه با مدل قبلی خودش بسیار قدرتمندتر شده و همچنین باتری آن یک ساعت بیشتر سیستم را روشن نگه می‌دارد. با مک‌بوک پرو ۱۳ می‌توان نزدیک به ۱۲ ساعت و چهار دقیقه کار کرد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ترک‌پد لمسی و سنسور تشخیص فشار اشاره کرد. این محصول را می‌توانید از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

Dell XPS 13

Dell XPS 13

این لپ‌تاپ ۱۳ اینچی شرکت دل نزدیک به ۱٫۱۷ کیلوگرم وزن دارد و باتری آن ۱۲ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد. این لپ‌تاپ از پردازنده Core i5، حافظه‌ی SSD و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد.

Asus Transformer Book Flip TP200SA

ASUS Transformer Book Flip TP200SA

باتری این لپ‌تاپ نزدیک به ۱۱ ساعت عمر می‌کند. این محصول را می‌توان با قیمت ۳۴۹ دلار خریداری کرد. بدنه لپ‌تاپ Transformer Book Flip TP200SA فلزی است و یک صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی روی آن مشاهده می‌شود. سخت‌افزار این محصول هم قدرت پردازشی خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

Toshiba Chromebook 2 CB35

Toshiba Chromebook 2 CB35

این محصول یکی از کروم‌بوک‌هایی به حساب می‌آید که باتری آن مدت زمان زیادی دستگاه را روشن نگه می‌دارد. با این لپ‌تاپ می‌توان نزدیک به ۱۰ ساعت و ۵ دقیقه کار کرد. برای این محصول از یک صفحه نمایش Full HD استفاده شده است.

Asus Zenbook UX305

ASUS Zenbook UX305
این لپ‌تاپ شرکت ایسوس که ۷۰۰ دلار قیمت دارد می‌تواند ۹ ساعت و نیم روشن بماند. بدنه آن از آلومینیوم تشکیل شده و از پردازنده‌های Core M و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD بهره می‌برد. این محصول ایسوس را می‌توانید از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

HP-Spectre-x360-13t

HP Spectre x360 13t

این محصول که ظاهر بسیار زیبایی دارد، یک لپ‌تاپ ۱۳ اینچی است که صفحه نمایش آن از کیفیت Full HD بهره می‌برد. باتری این لپ‌تاپ ۹ ساعت و ۲۸ دقیقه دستگاه را روشن نگه می‌دارد. لپ‌تاپ HP Spectre x360 13 از نسل پنجم پردازنده‌های اینتل و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD استفاده می‌کند.

Apple MacBook Air 11

Apple MacBook Air 11 سال 2015

این محصول دوست داشتنی اپل از پردازنده Core i5 و حافظه‌ی سریع فلش بهره می‌برد. باتری آن هم نزدیک به ۹ ساعت و نیم دستگاه را روشن نگه می‌دارد. مک‌بوک ایر سال ۲۰۱۵ را می‌توانید از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

Asus Chromebook Flip

ASUS Chromebook Flip

باتری این لپ‌تاپ ۱۰ اینچی که می‌توان آن را در حالت‌های مختلف قرار داد تا ۹ ساعت و ۲۱ دقیقه دستگاه را روشن نگه می‌دارد. بدنه آن از آلومینیوم تشکیل شده و با سیستم‌عامل کروم راهی بازار شده است. صفحه نمایش آن لمسی است و می‌توان برنامه‌های اندروید را روی این محصول نصب کرد.

MacBook-Pro-15

MacBook Pro 15 با صفحه نمایش رتینا سال 2015
برای مک‌پرو ۱۵ سال ۲۰۱۵ از صفحه نمایشی با دقت تصویر ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل استفاده شده است. همچنین کارت گرافیکی Radeon R9 M370X روی آن دیده می‌شود. این لپ‌تاپ از قابلیت Force Touch بهره می‌برد. باتری مک‌بوک پرو ۲۰۱۵ تا ۹ ساعت و هشت دقیقه دستگاه را روشن نگه می‌دارد. روی این محصول ۱۵ اینچی پردازنده Core i7 نسل چهارم با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز قرار گرفته است. همچنین ۱۶ گیگابایت رم هم روی آن دیده می‌شود. این محصول را می‌توانید از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

Acer-Chromebook-15

Acer Chromebook 15

اولین کروم بوکی که با صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ و کیفیت Full HD راهی بازار شده است. باتری این محصول ۹ ساعت و ۱ دقیقه دستگاه را روشن نگه می‌دارد. نسل پنجم پردازنده‌های سلرون اینتل روی آن قرار دارد. همچنین بلندگوهای بزرگی برای این محصول در نظر گرفته شده‌اند که برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم بسیار مناسب خواهند بود.

منبع: Laptop Mag

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()